Hedonic — бренд з увагою до кожної деталі

Другий бренд рубрики ‘Yay or Nay’ — український бʼюті бренд Hedonic, створений досвідченою візажисткою Валентиною Кондратьєвою. Філософія бренду: насолоджуйтесь кожною миттю свого життя.

Із засобами бренду познайомились редакторки Лера та Настя.

Коричнева туш для вій Hedonic Mascara Perfect dark brown

Я консерватор у виборі туші для вій, і багато років не зраджую своїй простенькій Maybelline, але як же я помилялась. Perfect dark brown – для тих, хто не любить густі щіточки та багатоетапний обʼєм. Ідеальна тонка силіконова щіточка створює делікатне нанесення та спокусливий погляд.

А стосовно коричневого кольору: ми ж усі вже знаємо, що саме коричнева туш най краще підкреслює колір очей. Останні роки я користуюсь тільки brown color, тому не дивно що це мій фаворит. Порада — просто спробуйте один раз купити коричневу туш, ви ніколи не повернетесь до чорної.

Бестселер бренду – гель для брів Hedonic Clear Brow Gel

«Для мене гель для брів – це буквально ‘чарівна паличка’, яка робить свою невидиму роботу, і обличчя одразу виглядає краще. Це той продукт, який завжди є в моїй косметичці» — ділиться редакторка Лера.

Гель для брів Hollywood Call brow gel

З Clear brow gel ми подружились одразу, він легкий по текстурі і з ним неможливо перебільшити. Він не залишає слідів, класно фіксує та тримається протягом усього дня. Що хочу зазначити ще, чого не помічала у його «колег» – це приємний аромат вишневої кісточки, дрібниця, але приємно.

Окремі бали від редакторки Насті продукт отримує за щіточку, яка створює ефект «пухнастих вій». Засіб з нею наноситься так, щоб не залишати надлишки продукту та не залишати білих слідів.

Сироватка для брів та вій Hedonic After Lamination Care

Своїми враженнями про сироватку для брів та вій Hedonic After Lamination Care ділиться редакторка Настя. Засіб подовжує дію ламіновання та водночас доглядає за віями та бровами, оскільки ламінування — це все ж не доглядова, а декоративна процедура. Після нанесення волоски не заламуються, виглядають більш пружними та зволоженими.

Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *