SHUR SHUR:з чого все починалось
Великі бізнеси починаються з маленької ідеї та великої віри. В ексклюзивній статті для THE US українська підприємниця Анна Савчук, засновниця бренду SHUR SHUR, відкриває двері у світ свого творчого процесу. Вона розповідає про перші кроки, натхнення та труднощі, які супроводжували становлення бренду SHUR SHUR.
Пригадайте момент, коли саме виникла ідея створення бренду. Де ви були, що відчували, про що думали?
Для мене ця історія почалася зі спогадів про мою бабусю. Це була жінка, з якої я брала приклад. Вона з дому ніколи не виходила без підборів. І, коли я була маленькою, то любила обіймати її ноги з казковими м’якими панчохами, які завжди пахли пудрою і ваніллю.
Я не романтизую, коли пригадую, що історія, яка надихнула створити бренд, сталася весною. Коли я збиралася на побачення, то, як завжди, підбирала собі образ. У мене була гарна сукня, під яку хотілося надіти саме ті панчохи, як із моїх спогадів про бабусю.
Навіть якщо здавалося, що через велику кількість локальних брендів майже все вже є, панчіх моєї мрії не існувало.
Саме через мою незадоволену потребу я вигадала SHUR SHUR.
Пряжа, дизайн і позиціювання створили новий бренд, який є унікальним.
Що унікального ви закладаєте в бренд від самого початку?
Унікальність SHUR SHUR — це високоякісна сертифікована пряжа, добування та обробка якої не шкодить довкіллю та людям, які з нею працюють. Це крафтове виробництво в малих об’ємах. Це сервіс.
Щодо самого продукту, то ми використовуємо яскраві кольори, які передають ДНК нашого бренду. Це наше лого у вигляді триноги на кожному виробі.
Наша унікальність проявляється в увазі до деталей, яку ми показуємо на кожному етапі дотику клієнта з брендом. Наприклад, пакування, яке продумане від вигляду коробки SHUR SHUR до брошури по догляду за панчохами та ідеями, як використовувати нашу скриньку.
А завершує це все наш перший аромат для панчіх, який пахне пудрою та ваніллю, та зберігається на оксамитовій підложці в коробці SHUR SHUR.
Ми відроджуємо традицію носіння панчіх в повсякденні.
Чому саме така назва? Що вона символізує та яка її історія?
Назва «Shur Shur» передає відчуття легкості, невимушеності та задоволення від життя. Вона символізує свободу вибору та самовираження.
«Shur Shur» не просто бренд. Це стиль життя, який підтримує нас і спонукає кайфувати в кожному моменті та відчути себе вільними від стереотипів і обмежень.
Я — безпосередня. Тож і свою сутність передаю через свій бренд. SHUR SHUR — це про мистецтво бути вільним від чужих думок і робити те, що тобі подобається.
А щодо самого слова SHUR SHUR, то його легко вимовляти. Воно прикольне. А ще за 5 років бренду воно стало новим сленгом у жінок SHUR SHUR. От хтось може сказати «ну, все, я пошуршала». І це означає, що вона не просто йде, а «парить» кудись у класних панчохах.
І команда часто використовує фрази: «Ну, все, пошуршали розв’язувати наші питання», «Ми не просто працюємо, ми — шуршимо». А це означає, що ми з великою енергією оперативно вирішуємо запити клієнтів, щоб подарувати їм найкращий customer experience.
Сподіваюся, що ви кайфуватимете від нашого бренду так, як ми кайфуємо, коли створюємо ці панчохи для вас.
Дар'я Мусаєва
Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.
Додати коментар