CENC:з чого все починалось

У цій рубриці власники брендів, підприємці та креативні особистості діляться своєю особистою історією про те, як вони придумали й запустили свій проєкт. Великі бізнеси починаються з маленької ідеї та великої віри. Анна Агєєнко, українська підприємниця та засновниця бренду CENC, розповіла про історію створення бренду та розповіла про його унікальність. 

Пригадайте момент, коли саме виникла ідея створити бренд? Де ви були, що відчували, про що думали?

Ідеєю створення власного бренду я була одержима з дитинства.

Приблизно з дев’яти років моїм головним захопленням була мода. Це захоплення були змушені поділяти всі: від ляльок до бабусиних котів, для яких я шила вбрання на старій швейній машинці Zinger.

Тисячі скетчів, стільки ж не випущених колекцій від дев’ятирічного «модельєра», десятки приватних показів мод для сім’ї… Думаю, що вже в ті роки я підозрювала, що колись увірвусь у цю авантюру зі створення власного бренду, навіть не дивлячись на те, що батьки мені прогнозували кар’єру стоматолога.

Попри все, у 2022-му народився CĖNC. Так продовжився шлях мого істинного призначення.

Що унікального ви вкладаєте в бренд від самого початку?

Головна місія CĖNC створювати не просто речі, а простір для власних історій, спогадів та унікальних сенсів, а також вироби, які захочеться передавати в спадок разом з історіями, які ви прожили з цією річчю.

Для того, щоб досягти цієї мети, вироби повинні бути комфортними, високої якості й мати крій, який буде актуальним завжди.

Вважаю, що саме в цьому наша унікальність.

Чому саме така назва? Що вона символізує?

Ми український бренд про сенси, відчуття й унікальний досвід. Усе, що я перелічила, склалося в пазл так і народився наш CĖNC.

Дар'я Мусаєва

Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US.
Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.

Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *