
KYIV CAKE від LIPSS:Як краса допомагає рятувати серця
Інфлюєнсерка та співвласниця мережі beauty-барів GxBAR Сабіна Мусіна об’єднала зусилля з брендом LIPSS, щоб підтримати тих, хто цього найбільше потребує. Їхня мета — зібрати 1 000 000 гривень на операції для дітей з вадами серця. І допомогти в цьому має новий продукт бренду — ліппер KYIV CAKE.
KYIV CAKE: більше, ніж просто ліппер
KYIV CAKE — це не лише новинка в лінійці LIPSS, а й продукт із особливим змістом. Відомий український десерт “Київський торт” став джерелом натхнення для створення цього продукту. KYIV CAKE — це символ дитинства, який можна носити з собою щодня, нагадуючи про теплі спогади та домашній затишок. “KYIV CAKE — це наш шматочок чогось дуже рідного, що ми везли з собою у гості на кожне свято. Тепер дарувати цей дитячий спогад стане набагато легше. Ми розробили саме той київський тортик у форматі ліпперу”, — поділилася Сабіна Мусіна.
Як краса може змінювати світ
З продажу кожного ліпперу KYIV CAKE, бренд перераховує 100 гривень на благодійність. Кошти передаються через платформу DOBRO.UA, яка вже допомогла врятувати життя 90 дітям, забезпечивши їх необхідними серцевими імплантами. І хоча ціна одного оклюдера, серцевого імпланта, може сягати 120 000 гривень, кожна купівля KYIV CAKE наближає мрію про здорове дитинство до реальності.

Дар'я Мусаєва
Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.
Додати коментар