Український бренд парфумованої косметики TRIP:TYCH про «чесну розповідь, а не сліпе наслідування»

Думками й роздумами про «парфумерну кухню» українського бренду TRIP:TYCH із редакцією THE US поділилася Аня Гончарова — креативна директорка та засновниця бренду

Робота над ароматами та прикрасами TRIP:TYCH завжди починається з ідеї. На неї нанизується візуал у поєднанні з сенсом «для чого?» і «значення» — це дуже важливий елемент. Якщо я не зрозумію відповіді на ці запитання, то далі не йду. 

Для того щоб наші вироби опинилися на поличках магазинів, далі йдуть більш рутинні етапи. Зокрема, адаптуємо ідею під технічні процеси:

— робимо нотатки й фізичні зразки;

— складаємо технічне завдання з прикладами для підрядника;

— проводимо тестування;

— вносимо правки.

І лише після цього маємо готовий продукт.

Історії ароматів

Кожний аромат має своє місце й означає певний період чи спогад, який був або відбувається зараз. На вибір певних ароматичних нот впливає відчуття потрібності та суть, яку несе кожна нота. Вона має бути в загальному контексті аромату.

Наприклад, NENUPHAR повністю про дитину — ту першу основу, яку батьки заклали нам від народження; стан, з якого починаєш та в який повертаєшся. Тому й основа — це сира земля (тобто повернення до землі в прямому й переносному сенсах), до якої додається іланг-іланг, який, за словами аромапсихології, пов’язує та повертає тебе до внутрішньої дитини й допомагає відчувати серцем. Нота герані допомагає відновити зв’язок із батьком і матір’ю, а нота мандарину повертає дитячу здібність жити з легким серцем своєю цитрусовою легкістю.

В основі TURRITELLA — ладан, що відкриває нові перспективи та посилює духовність. Це і є та основа про пізнання себе, мрійливості, неосяжності мрій і думки, що все можливо, варто лише захотіти. Парфум підкріплений нотою ветиверу, який посилює зв’язок із внутрішнім; заземляє, додає емоційної свідомості та трансформації, насамперед — внутрішньоособистісної.

Полин у WORMWOOD очищає в усіх духовних та фізичних сенсах і заспокоює.

Коли ми відбираємо інгредієнти для ароматів бренду, то враховуємо їхню якість і доступність.

Магія числа 3

Число 3 відіграє провідну роль у нашому бренді, об’єднуючи природу, ремесло й мистецтво. І тут варто сказати, що в слово мистецтво я насамперед закладаю процес творчості чи створення (creation). 

Перший етап: ідея і створення — це і є мистецтво, а далі додається етап науки у вигляді 3D-моделі чи формули, щоб це працювало більше ніж 1 раз.

Але повернемося до числа 3. Насамперед — це просто любов до цього числа та живописця Ієроніма Босха, який відомий своїми триптихами. «Сад земних насолод» — це неймовірно.

Щодо роботи, то завжди кожний продукт повинен бути сильним із трьох боків:

— суть;

— візуал;

— якість.

Не може бути 1 чи 2. Завжди потрібні ці 3.

Джерела натхнення

Натхнення — це, як певна мандрівка довжиною в життя під фразою «що шукаєш, те знаходиш». Природа завжди зі мною поряд. Вона досконала своєю неідеальністю. Вона є першоджерелом натхнення, завжди. У цьому процесі головне — уважність і чесне бажання.

Якихось конкретних джерел натхнення типу суперкоду чи дошки pinterest, які допомагали б мені розробляти унікальні аромати для парфумерних прикрас, немає. Є світ довкола, в якому є нескінченна кількість усього. Я, як і кожний із вас, бачу речі по-своєму і суть — розповісти та показати світу, як саме бачу я.

Я й тенденції у світі парфумерії та моди, коли розробляю нові аромати, не враховую. Має бути чесна розповідь, а не сліпе наслідування. Адже лише так я відчуваю, що аромат відображає бренд TRIP:TYCH і його унікальні цінності.

Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *