
VFX відео — новий рівень візуального сторітелінгу
Лимони, що падають посеред міста. Сумки, що неспішно пересікають вулицю. Або велетенська зубна паста, яка, до подиву перехожих, вимальовує назву бренду. А загалом — що завгодно. Усе це стало можливим завдяки найгарячішому тренду року — VFX відео.
Про технологію:
Visual Effects video — це відео, в яких реальне зображення доповнюється будь-яким цікавим візуальним ефектом.
Про переваги:
Чи варто казати про wow ефект, який справляють такі відео? Їх хочеться роздивлятись і переглядати знов і знов. Самі ж власники брендів відмічають, що VFX відео краще залучають аудиторію та мають вищі показники віральності порівняно зі звичним продакшеном.2
У VFX відео немає слова «неможливо». У ньому ваш креатив та польот фантазії нічим не обмежений. А отже ви можете втілити будь-який візуальний сюжет.
І, якщо ви досі не закохались в концепцію VFX, додам аргумент для раціоналістів. Продакшен такого відео все ж є більш вигідним за студійний відео продакшен.
Коли використовувати:
VFX відео чудово впораються з тізером нової колекції, продукту або відкриттям офлайн простору вашого бренду. Також якщо хочеться просто нагадати про себе і показати, що ви в тренді. І, звичайно, сезонні активнощі бренду — літнє промо або новорічний кампейн можна обіграти у безліч цікавих способів. Одним словом, whatever.
Серед early birds цього тренду — Jacqmues, Isabel Marant, Viktoria Backhem. Українські бренди також не стоять осторонь. Тізер нової колекції Sova з пакетиком-велетнем. Digital-дівчинка у вбранні Cher17, що, наче з Основного інстинкту, кокетливо перекидає нога на ногу. Редакція The US також «відмітилась» у цьому тренді з брендованими кульками, що пливуть вздовж Басейної.
Слухати статтю в аудіо форматі
Дар'я Мусаєва
Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.
Додати коментар