Аліса Кукуняк: шлях від хобі до відомого бренду одягу Alice K

«Спочатку це було хобі, в яке я могла виливати своє натхнення та ідеї»: історією створення бренду Alice K та планами на майбутнє із редакцією THE US поділилася засновниця та креативна директорка бренду Аліса Кукуняк

Як створювався Alice K? З чого все починалося?

Я створила бренд Alice K після того, як покинула коледж на 3 курсі. Мені тоді було 17 років. 

Спочатку це було хобі, в яке я могла виливати своє натхнення та ідеї. Я вкладала багато часу та сил в кожний виріб та особливо не думала про фінансову сторону, стратегію просування та різні маркетингові штучки.

Я вивчала нові техніки й матеріали, а також досліджувала те, що мені подобається, і власний стиль.

Що допомогло вам знайти свій унікальний стиль і створювати впізнавані колекції та кампейни, які відображають візію бренду?

Постійний пошук свого стилю, а також метод проб і помилок. 

Бренд ріс разом зі мною. Мої смаки й уподобання змінювалися. Формувалася я як особистість, а також мій смак і стиль одягу, який мені хотілося б створювати, та стиль життя, який я хотіла транслювати. 

Зараз складно повірити, але колись я випускала і тотал блек, і мінімалістичні колекції.

Чи існує якийсь меседж або маніфест Alice K? Про що ваш бренд говорить світу?

ДНК бренду базується на поєднанні яскравих деталей із повсякденними базовими речами. Хоч щоб це було: студентський світшот, одягнений із мініспідницею, чи мереживна сукня поверх базової футболки, метою є святкування життя, молодості й свободи.

Як би ви могли описати унікальність бренду Alice K?

Мені здається, що в нас є класна фішка. Ви можете зайти на сайт бренду і придбати речі, у яких  зранку можете вийти на каву, а якщо додасте якусь яскраву деталь або накинете щось поверх одягу, то можете в кінці дня поїхати на вечірку і ма ти вигляд на всі 100%.

Яка ця дівчина, що обирає Alice K?

Та, для якої одяг це спосіб самовираження. Та, яка любить сміливі яскраві образи. Та, яка грається з текстурами й кольором. Для якої життя — це фільм, в якому вона є головною героїнею.

Якби Alice K був би піснею, то якою?

Якщо відверто, то нічого конкретного не спадає на думку. Цікаво було б почути варіанти від наших клієнтів, з чим асоціюється наш бренд для них.

Команда Alice K — яка вона? Яка атмосфера панує у вашому колективі? У вас є особливі ритуали чи традиції?

У нас дуже дружня команда, де кожний є частинкою великої справи та готовий прийти на допомогу іншому. Тому в нас і атмосфера тепла й приємна, де робота перестає бути просто рутинною.

Які риси та якості для вас важливі, щоб запросити людину в команду?

Насамперед відповідальність. Розуміння, що від роботи одного залежить результат та ефективність усієї команди. Робота на якість, бажання розвиватися та вчитися.

Як змінилася робота бренду з початку повномасштабної війни?

Наша команда за цей період дуже зросла. Разом ми пройшли багато випробувань: від складнощів у постачанні тканини до вимкнення світла в період блекаутів. Але це зробило нас стійкішими. Я пишаюся кожним членом команди.

Що під час роботи над власним брендом одягу найбільше драйвить вас, а що — втомлює?

Найбільше мене драйвить ідея. Це відчуття, коли ти не можеш дочекатися ранку, щоб уже почати працювати над нею. Люблю спостерігати, як те, що лише вчора було в моїй уяві, сьогодні уже стає реальним. І, звісно, драйвить, коли бачу, як дівчата обирають наші речі, стилізують їх і дають їм своє особливе життя в їхньому гардеробі.

Найбільше втомлює операційка.

Як розпочинається ваш день в ролі засновниці та креативної директорки бренду?

Спочатку я відчиняю двері в спальню і чекаю, коли моя собака Бадді прибіжить до мене поніжитися в ліжку. Тіскаю його хвилин 20 і далі йду робити всі мої велнес ритуали, приймаю вітаміни, медитую, коли є на це час, і збираюся в офіс.

Яка річ стала вашим першим бестселером і яка річ з усіх ваших колекцій є вашою улюбленою?

Нашим першим бестселером стала футболка «Save the Bears». Це позиція, яка в нас постійно в топі продажів вже декілька років, попри сезон.

Не можу виділити одну річ, бо люблю все, що ми створюємо. Але в кожній колекції у мене є свої фаворити. Наприклад, із зимового дропу: леопардовий мініскорт, рожева шубка та коричневе пальто «Michelle».

Яка річ Alice K зараз є у вашому особистому вішлісті?

Усі! Я завжди створюю речі, які носила б особисто я. Мені складно буває вхопити щось для себе. Тому те, що вдається забрати собі, ношу регулярно з великим задоволенням.

Яку пораду ви дали б самій собі в минулому, зважаючи на ваш теперішній досвід?

Не засмучуватися через дурниці та помилки. Адже це все частина шляху.

Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *