LEVA´:«Наша місія — популяризація модульного дизайну та розвиток культури свідомого споживання
Український бренд одягу «LEVA´» дотримується філософії «Less is more», завдяки якій створює стильні й лаконічні речі, що будуть актуальними протягом тривалого часу. Про вплив цієї філософії на підходи до виробництва одягу й поради споживачам, які також цікавляться сталою модою та хочуть внести позитивний внесок у світ моди, редакція THE US дізналась у Катерини Мартинюк, співзасновниці бренду.
LEVA´ — український модний бренд, що спеціалізується на позачасових виробах, досліджує альтернативні інноваційні матеріали, сповідує філософію Less is more, будує свою діяльність, реагуючи на виклики сучасного світу і слідує принципам Slow Fashion. Тож завжди обирає партнерів за критеріями: відповідальність компаній, відповідні сертифікати, sustainable практики, якість матеріалів.
Вплив філософії «Less is more» на підходи
до дизайну та виробництва одягу
Керуючись філософією «Less is more», LEVA´ прагне до якості, а не до кількості. Тому пропонує позачасові вироби з високоякісних тканин, які непідвладні швидкоплинним трендам. Коли споживачі вибирають річ для свого гардероба, то повинні замислитися, чи справді ця річ їм потрібна, як довго її можна використовувати, які задачі вона виконуватиме (її функціонал), чи буде вона актуальною та у відповідному стані через 5—10—20 років.
Філософія «Less is more» веде бренд до більш глобального поняття, до Slow Fashion та свідомого споживання. Адже, коли йдеться про Slow Fashion, то треба усвідомлювати, що це не лише про зменшення виробництва, а й про зменшення споживання. До слова, Європарламент в червні 2023 року підписав рекомендації, покликані змусити fashion індустрію працювати більш стало та допомогти споживачам зробити більш етично відповідальний та екологічний вибір.
Повільна мода зосереджена на практиках бренду та споживчих звичках, які спрямовані на скорочення споживання та виробництва. Тож LEVA´ закликає розвивати культуру свідомого споживання разом! Але не просто заохочує зменшити споживання, а пропонує рішення — Modular Design (модульний дизайн).
Звісно, лише модульний дизайн не розв’яже проблему на глобальному рівні. Але це одна з відповідей бренду на виклики сучасної моди.
Інтеграція модульного дизайну
в колекції LEVA´
Місія LEVA´ — популяризація модульного дизайну та розвиток культури свідомого споживання. Повільна мода (або Slow fashion) зосереджена на практиках бренду та споживчих звичках, які спрямовані на скорочення споживання та виробництва. LEVA’ не просто заохочуємо зменшити споживання, a пропонує рішення – Модульний дизайн (Modular Design).
Головна перевага — одна базова річ за допомогою додаткових змінних знімних елементів може перетворитися на декілька різних за виглядом або функціоналом речей. Тобто не потрібно купувати, наприклад, три костюми для різних задач: відпочинок, офіс, вечір. Одна високоякісна база з використанням відповідних додаткових елементів та аксесуарів забезпечить вас необхідними аутфітами.
Те, як LEVA´ пропонує інтегрувати модульний дизайн у свої колекції, можете переглянути на відео.
Як бачите, базовий костюм змінюється — і це не нудно. Окрім того, це зручно під час подорожей: мінімізація речей у багажу, самостійна адаптація базового виробу відповідно до події, місця і т. д., а також можливість швидко це зробити. У сучасному світі ми ж багато переїжджаємо, подорожуємо.
Вплив на бізнес-модель LEVA´ співпраці з dead stock
LEVA´ працює з сервісами dead stock матеріалів європейських Домів Моди.
Через те що кількість матеріалу є лімітованою, то й пропозиція бренду конкретної моделі з конкретної тканини є лімітованою.
Також бренд працює за передзамовленням, щоб мінімізувати склад.
Виготовлення одягу з матеріалів,
які підтримують концепцію сталої моди
LEVA´ виготовляє одяг із високоякісної шкіри та текстильних матеріалів, співпрацюючи з європейськими виробниками та dead stock сервісами.
Водночас бренд дивиться вперед і досліджує альтернативні інноваційні матеріали.
Наприклад, стійка морська шкіра, яку бренд використовує у виробництві для маленької маніжки та шовкового шалика. Це sustainable шкіра, що виробляється завдяки переробленню шкірок риб із харчової промисловості у високоякісну шкіру #fromwastetowear.
А ще LEVA´ впроваджує Zero waste підхід у виробництві, виготовляючи пакувальні матеріали із залишків тканини та шкіри. Також всі бірки виготовляє вручну із залишків шкіри, що використовується у виробі. Так вони відрізняються залежно від виробу.
Урбанізм та практичність у дизайнах у поєднанні
із вишуканістю та змістовністю
LEVA´ забезпечує урбанізм та практичність у дизайнах, не втрачаючи вишуканості та змістовності через новий погляд на традиційні речі.
Наприклад, традиційний шалик постає в сучасному прочитанні. Поєднання протилежних за властивістю матеріалів відображає сучасну Жінку, яка уособлює суперечливість традицій і вимог сучасного світу. Натомість теплий вовняний шарф бренд пропонує зі шкіряною кишенею, яка додає функціональності цьому аксесуару. Можна обійтися без сумки, а декоративні двосторонні елементи з вишивкою камінням за потреби додадуть йому вишуканості.
LEVA´ пропонує нетипові шкіряні аксесуари як цікаву альтернативу традиційним аксесуарам.
Емоційний ланцюжок з подіями, особами
та відчуттями через колекції
У центрі бренду LEVA’ — сильна та впевнена жінка. Геть страхи й невизначеність!
Жінка — натхненна. Вона споглядає і створює. Вона відчуває складні емоції, щиро говорить із собою і себе розуміє. Вона керує емоціями, як декором на вбрані. І LEVA´ пропонує інструменти для цього — двосторонні елементи одягу та аксесуарів, концепцію модульного дизайну, які дають упевненість у можливості швидко та зручно змінити свій аутфіт відповідно до події та середовища; а нетиповість аксесуарів сприяє пошуку нових сенсів, переосмислення й новий погляд на традиційні речі. Мета бренду, окрім фізичного комфорту, — комфорт Жінки на емоційному рівні.
А, наприклад, тема свідомого споживання починає торкатися всіх сфер нашого життя. Про це говорять уряди європейських країн і впроваджують необхідні заходи. Тож і LEVA´ планує вести виважений діалог зі своїми клієнтами на цю тему.
Практичні поради для споживачів
LEVA’ — це український fashion бренд, що спеціалізується на позачасових виробах, досліджує альтернативні інноваційні матеріали, сповідує філософію «Less is more», будує свою діяльність, реагуючи на виклики сучасного світу й слідує принципам Slow Fashion. Тому для споживачів, які також цікавляться сталою модою та хочуть внести позитивний внесок у світ моди, бренд має дев’ять порад:
— Коли обиратимете річ для свого гардероба, замисліться про те, чи справді ця річ вам потрібна, як довго її можна використовувати, які задачі вона виконуватиме (її функціонал), чи буде вона актуальною та у відповідному стані через 5—10—20 років.
— Обирайте якість речей, а не їхню кількість.
— Обирайте багатофункціональний одяг.
— Дивіться на альтернативні варіанти дизайну та матеріалів.
— Формуйте свій гардероб відповідно до стилю життя, щоб уникнути непотрібних покупок.
— Вибирайте відповідальних виробників, які впроваджують sustainable практики.
— Ремонтуйте або переробляйте речі, якщо якість матеріалу дає змогу це зробити. Позбутися — це вже крайній випадок, коли з річчю вже нічого не можна зробити.
— Віддавайте непотрібні речі на перероблення або продавайте, якщо стан речей дає змогу це зробити.
— Використовуйте модель передзамовлення для покупки речей.
Дар'я Мусаєва
Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.
Додати коментар