THE BIG DVIZH:п’ять головних інсайтів від THE US із наймасштабнішого Digital Forum України

16 листопада 2023-го Київ вперше побачив Digital Forum таких масштабів. Він став справжньою Меккою для підприємців, інноваторів і креативників. Учасники мріяли потрапити до столиці, щоб здобути нові знання, побачити останні досягнення в галузі digital індустрії та налагодити зв’язки з лідерами цього напряму маркетингу. Редакція THE US також там побувала й вже готова поділитися з вами інсайтами

Завдяки репутації THE BIG DVIZH як важливої події у світі digital на форум дуже чекали усі:  маркетологи, підприємці, ті, хто зацікавлений у розвитку особистого бренду і ті, хто не хоче стояти осторонь актуальних тенденцій. 

Засновники й організатори форуму — Денис Волосов, підприємець, засновник агенції «Люди.Digital» та Юлія Руденко, CEO The Dvizh, співорганізатор Форуму The Big Dvizh.

Найголовніша цінність — люди. Завжди

«Спочатку в мене не було нічого. Потім були Люди. Цього вистачило», — сказав під час свого виступу засновник форуму Денис Волосов. Так, ось такий простий, але надважливий інсайт.

У світі, де взаємодія відіграє ключову роль, кожна людина може стати не лише носієм особистих історій, а й можливостей. Невизначені можливості та перспективи випливають із несподіваних зв’язків, ініціативи та співпраці.

Ти або управлінець, або підприємець

«Ми не хотіли думати, ми хотіли управляти», — власники агенції PR+ Микита Пустовий та Олексій Кривий поділилися, як починали свій шлях вони. 

Вибір між роллю управлінця та підприємця визначається не лише особистими уподобаннями, а й стратегічним баченням своєї кар’єри та внеском у суспільство. Якщо ви все ще думаєте, що можна балансувати, то Микита й Олексій стверджують, що ефективніше — таки зробити вибір. 

Управлінець повинен мати навички керування, прийняття рішень і вміння співпрацювати з командою, щоб досягати поставлених завдань. Він — і організатор, і лідер, який здатний вирішувати завдання ефективно й стратегічно. 

Ефективна комунікація визначає половину успіху

«Ми регулярно нагадуємо про себе й контролюємо весь процес», — так звучить правило агенції PR+.

Цей підхід відображає важливість постійно підтримувати високий рівень видимості та участі в ключових аспектах діяльності. Так ми не тільки утримуємо увагу, а й вибудовуємо певний рівень довіри та визнання. Наприклад, якщо у вас з’явився клієнт, співпрацю з яким ви затвердили, кожного дня нагадуйте про себе, про процес до якого ви сьогодні перейшли чи завершили. Так ви покажете свій активний статус саме з цією людиною / проєктом / брендом.

Шлях до об'ємів — упровадження регулярного менеджменту

Упровадження цього підходу дає змогу підприємствам ставати більш гнучкими, адаптивними й приділяти належну увагу постійному вдосконаленню. Тобто не важливо, у вас велика корпорація чи невеличкий стартап — цифри повинні стати вашими друзями everywhere and always.

«Відцифровуйте» кожного співробітника й себе також. Зокрема, створіть 5—10 цифр — показників ефективності залежно від вашої сфери діяльності. Упроваджуйте план, виконання якого прив’язане до заробітної плати. 

CRR повинен стати не варіантом, а обов’язком для кожного. Рахуйте. Удосконалюйтеся. Зростайте.

Нині креатив важливий для будь-якої сфери діяльності

У 2023 році ми спостерігаємо тенденцію до того, щоб розглядати креативність як ресурс, яким можна управляти й розвивати.

Компанії активно впроваджують програми навчання та стимулюють працівників проявляти та розвивати креативні здібності.

Однак не треба сприймати креатив, як дарунок окремих індивідів або додаткову опцію. Навіть для C-level працівників креатив надважливий. Просто для кожної ланки він свій.

Насамкінець

Ці інсайти не просто слова. Адже люди, які їх транслювали, — направду кращі у своїх нішах. Вони точно знають те, про що кажуть. Саме вони визначають тенденції та формують наше з вами digital майбутнє.

Форум THE BIG DVIZH став ключовим джерелом класних контактів і об’єднав увесь світ діджиталу України в одну натхненну спільноту. 

Започаткування нових проєктів, обговорення актуальних питань і взаємодія з видатними особистостями стає доступним завдяки digital форумам. Ми радіємо, що столиця гордо приймає їх.

P.S. А якщо ви пропустили цю подію і засмутились, маємо секретну інформацію, що наступний DVIZH чекає на нас вже у травні.

Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *