Дух true retro у легендарній моделі Puma Palermo
Названа на честь сицилійської столиці Палермо, ця модель у стилі ретро була створена в 1981 році в рамках тренувальної серії колекції Terrace від відомого німецького бренду, який протягом цього року відзначав натхнення та спадщину різних європейських міст. Кольори, що знайшли втілення в оновленій версії культової моделі, це омаж до fruttivendolo — відомих у Палермо продавців фруктів.
Архівні випуски від PUMA, зазвичай несуть в собі певну субкультурну актуальність. І колекція Palermo не виключення. Коли культура B-Boy з Нью-Йорка поєдналась з континентальним спалахом популярності повсякденного спортивного одягу у Великій Британії, бренд PUMA був на авансцені. Найпопулярнішою стилізацією моделі у той час було поєднання з джинсами та спортивними топами. Подібно до багатьох омріяних моделей того періоду, Palermo були досить рідкісними, тому володіння такою парою було наче знаком пошани.
Обличчям та амбасадором нової колекції стала співачка Дуа Ліпа у компанії з англійським футболістом клубу «Манчестер Сіті» і збірної Англії Джеком Гріліш,
віддаючи данину футбольному походженню Palermo.
Коли йдеться про вибір ідеальних кросівок, редакторки THE US завжди знаходять свій perfect match у Puma через баланс комфорту і впізнаваного стилю, який завжди зберігає бренд. Вінтажні моделі завжди відкривають безліч можливостей для цікавих стилізацій у будь-яку пору року, як-от з подовженим сірим пальто восени або мережаними гетрами влітку.
І, щоб не затягувати з гарними новинами, повідомляємо, що колекція Palermo вже доступна у мережі магазинів PUMA у Києві (ЦУМ, ТРЦ Ocean Plaza, ТРЦ Respublika Park), а також на офіційному сайті PUMA Ukraine.
Дар'я Мусаєва
Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.
Додати коментар