Світлана Полозова:як створити сервіс, який закохує

Для Світлани Полозової мода — це більше, ніж просто одяг. Це мистецтво і спосіб самовираження. Засновниця Polozova Studio створює сервіс, який поєднує в собі креативність, майстерність й індивідуальний підхід до кожного клієнта. У розмові з редакцією THE US Світлана поділилася своїми інсайтами про те, як їй вдалося створити успішний бренд, що вирізняється серед інших, та як вона трансформує процес пошиття на замовлення у справжню подорож до стилю. Дізнайтеся більше про те, як Polozova Studio встановлює нові стандарти у світі моди.

Що робить ваш сервіс таким особливим?

Ми даруємо клієнтам відчуття впевненості та комфорту, адже річ, створена для конкретної людини, пасуватиме їй на всі 100%. Багатьом також подобається бути співавторами своєї майбутньої речі від Polozova Studio: можна обрати та продумати все до найменших дрібниць, а ще отримати дійсно унікальний виріб, який буде лише в тебе.

Окрім професійного закрійника, з кожним замовником працює дизайнер, який допомагає підібрати правильний силует, модель і колір.

Ми підкріплюємо свою роботу гарантією: безкоштовно перешиваємо виріб, якщо він з певних причин не підійшов замовнику, і повертаємо 50% вартості, якщо не дотрималися дедлайнів пошиття.

Одним словом, ми вміємо чути та розуміти клієнта, тому до нас повертаються знову і знову.

Як ви транслюєте свої цінності клієнтам?

Я прихильниця ідеї розумного споживання. Вважаю, що варто купувати менше, але якісні та необхідні речі, які служитимуть і радуватимуть дійсно довго. Ми постійно звертаємося до цього як у комунікації з клієнтами особисто, так і у своїх соцмережах.

Ще одна з наших базових цінностей — якість. Ми працюємо виключно з матеріалами найвищої категорії: від фурнітури до тканин, сертифікованих європейськими виробниками. Клієнти знають, що у нас можна «вполювати» не просто класну тканину, а щось дійсно ексклюзивне — наприклад, твід з останньої колекції Chanel.

Як змінився ваш підхід до маркетингу з моменту заснування студії?

Спочатку я працювала одна і самостійно займалася маркетингом та SMM: запускала сторінки бренду в соцмережах, готувала та публікувала пости. Зараз зі мною працює ціла команда: це піарники, SMM-спеціалісти, таргетологи, UGC-креатори. Разом ми брейнштормимо, креативимо та апробуємо різні ідеї.

Які інсайти у спілкуванні з клієнтами для вас виявилися найціннішими?

Якщо говорити про останні 2,5 роки, ми помітили суттєву зміну вподобань клієнтів щодо фасонів та елементів одягу. Змінилася і сезонність: раніше гаряча пора припадала на Новий рік, зараз вона більш розтягнута в часі і триває з початку зими й аж до завершення весни.

Також стало значно менше запитів на пошиття сценічних костюмів та образів для масштабних івентів.

Як ви будуєте ком’юніті навколо вашого бренду та як прийняли рішення обрати такий вектор розвитку?

Основою для побудови ком’юніті став сам сервіс. Ми створювали для клієнток нові вироби — класні та якісні, які максимально відповідали їхнім побажанням. Тож за деякий час вони поверталися — з чоловіками, дітьми, мамами чи подругами. Поступово кількість прихильників бренду зростала.

Крім того, ми постійно влаштовуємо у студії та поза її межами різні тематичні івенти. Наприклад, нещодавно був захід для стилістів, яких знайомили з нашою роботою. Часто влаштовуємо чаювання, куди приходять постійні клієнти, партнери та блогери. Останніх також запрошуємо створити виріб для себе, аби вони відчули наш сервіс і його фішки. Так спрацьовує сарафанне радіо, і ком’юніті росте органічно.

З якими викликами зараз стикаєтеся та як долаєте їх?

Найбільшим викликом після ковіду стала війна. Чимало наших клієнтів виїхали за кордон, тож довелося шукати нові підходи у роботі. Так ми відкрили послугу дистанційного пошиття одягу за мірками в Європі. Ну і, звісно ж, доводиться працювати з поправками на обстріли та блекаути.

Якою ви бачите студію через 10 років?

Я хочу популяризувати послугу індивідуального пошиття, зробити її нормою в Україні, аби якомога більше людей відчули: це не страшно, а цікаво й захопливо. Тож через 10 років бачу нашу студію дуже завантаженою.

Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *