
Секрети успішного PR:що працює сьогодні
З нагоди Дня піарника ми вирішили дізнатися, які поради можуть дати найкращі піарники брендам, що прагнуть підкорити світ піару. Ми запитали сім провідних фахівців, як вони досягають успіху і що радять робити, аби ваш бренд засяяв яскравіше. Від практичних порад до крутих лайфхаків – ці експерти знають, як перетворити звичайну кампанію на справжній хіт. Готові дізнатися секрети? Тоді читайте далі!
Яку пораду ви можете дати брендам, які хочуть ефективно використовувати піар ?
Саша Палій, PR-менеджерка
“Думаю, важливо розуміти, що піар — це комплексна історія, яка поєднує в собі багато процесів: від стратегії і конструйованого плану в ексель-табличках до польоту фантазії through the roof:) Головне — це прикладати рівномірно зусиль до кожного з таких процесів, прагнути челленджів, дозволяти собі бути delusional та дивитись на піар, як на яскравий елемент великого полотна бренду.”
Роман Загорняк, директор комунікаційної агенції AVERINA, ідейник спільноти PIARITY.
«Створювати такі інфоприводи, які будуть підсилювати репутацію бренду, й розходитися органічно.»
Юрій Нога, інфлуенсер маркетолог, піарник. Працює із низкою українських брендів: COVER, 13PERFUMES, Kachorovska, Bagllet & Guzema Fine Jewelry
«Люди та історії. Я б радив брендові дуже добре знати свою цільову аудиторію і знати, які меседжі їм імпонують. Зараз бренди відрізняються своїми історіями та цінностями з-поміж інших, і ваша історія має бути красивою. Тому дуже важливо розуміти для кого ви складаєте цю історію і чи вона релевантна для людей, які вас будуть купувати.»
Саша Марчик, PR менеджерка NATUREAL та LIPSS CARE
Надвелика частина піару і то, що особисто мене драйвить – це дійсно класне креативне пакування до продукту. В цьому я відчуваю повагу до себе і до того, хто отримає пак і відчує себе знов дитиною, яка отримала подарунок. Нам надважливо зараз давати ці емоції і памʼятайте, креативно не завжди дорівнює дорого 🙂 виходьте за рамки пакетик + листівка, робіть так, від чого потім будуть горіти очі і дірект від відміток
Єлизавета Снісар, піарниця бренду одягу та аксесуарів COOSH
Піар у наш час повинен бути доречним і щирим. Створюючи активності, компаніям варто враховувати реальності сьогодення та бути в контексті. Зараз мало бути просто брендом без власної місії та соціальної відповідальності. Тож, щоб ефективно використовувати піар, раджу спочатку проаналізувати, що зараз на часі. Не потрібно робити «аби було» та «як у всіх» 🙂
Ліза Жорник, піарниця, засновниця ready2wear.agency
Я б радила почати з продукту і контенту. Чим зрозуміліший та ближчий аудиторії концепт продукту та чим цікавіший контент – тим дешевшим буде PR. Контент загалом і є вашим головним інструментом, адже часто купують за картинкою і з продуктом знайомляться вже на кінцевому етапі комунікації, при отриманні. Тому інвестувати у лукбуки та власні едіторіали потрібно не менше, ніж у речі.
Другий важливий момент – необхідність “застовпити” за своїм брендом конкретну асоціацію. Наприклад, вас мають знати як бренд прикрас з hero product у вигляді етично видобутих річкових перлин, але звісно у вас є колекції можуть траплятися і каблучки з каменем.
Наталі Чуловська, піарниця, Менторка укр брендів
Моя порада брендам, які хочуть використовувати в своїй роботі піар інструменти складається з двох слів: системні стосунки.
Найголовніше, на що я завжди наголошую на своїх консультаціях та при роботі з брендами — це те, що піар працює тільки якщо він систематично та постійно вплетений в діяльність компанії. Раз на рік розіслати подарунки блогерам — це не піар. Піар — це кров, яка додає життя діяльності бренду. І вона має циркулювати весь час.
Ну і друге — не забувайте, що піар це також і про побудову робочо-дружніх стосунків з редактором, журналістом, інфлюенсером. І цим стосункам потрібно приділяти увагу та будувати їх за win-win принципом.
Дар'я Мусаєва
Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.
Додати коментар