Інтерв’ю з Каріною Дубініною:мережа салонів BACKSTAGE Beauty&Refresh — чому це більше ніж бізнес з 14 річним досвідом для самої Каріни — про це говоримо особисто

14 салонів і орієнтовно 400 людей, залучених до роботи, — ось така проста математика мережі BACKSTAGE Beauty&Refresh зараз. А з чого все починалося, шлях до мережі салонів, кроки за межі Києва й плани на закордонний ринок редакції THE US розповіла засновниця б’юті-салонів BACKSTAGE Beauty&Refresh — Каріна Дубініна

Як виникла ідея відкрити перший салон? З якими складнощами ви стикалися тоді?

Перші декілька салонів були франшизою французького бренду Frederic Moreno. Саме звідти почався мій шлях як власниці б’юті-салону. З часом я усвідомила, що мені хочеться більше гнучкості та свободи в розрізі керування власним бізнесом. Так я і відкрила перший салон під назвою BACKSTAGE Beauty&Refresh на Великій Васильківській.

Який був найшвидший і найдовший строк відкриття салонів у мережі?

Найшвидший Grand Prix (4 дні), найдовший Оболонь (7,5 місяців).

Команда BACKSTAGE Beauty&Refresh — яка вона? Яких людей вам важливо бачити поруч із собою в роботі? А які риси для вас — red flag?

Перше, чим я керуюся в питанні своєї команди, — це схожі цінності. Важливо з командою бути на одній хвилі, аби спілкування відбувалося невимушено.

Найбільше я ціную soft скіли. Щиро вірю, що hard скіли, якщо їх не вистачає, можна довчити та підтягнути. Тому людські якості — у пріоритеті.

Спочатку потрібно наповнити автобус людьми, а потім вирішувати, куди їдемо. Моя команда — це люди, яким  можна спокійно віддати кермо автобуса й бути впевненою, що ми рухатимемося за маршрутом і до кінцевої зупинки.

Який ваш секрет ефективності та вдалого тайм-менеджменту?

Моя ефективність залежить від людей, які поруч. Коли я можу спокійно делегувати процеси, давати свободу та відпускати контроль, то це вивільняє дуже багато мого часу. 

Поки команда займається операційними процесами та підтримує компанію кожного дня, я маю час генерувати ідеї для розвитку в нових напрямах та розширювати бренд на ринку.

Які ваші найцінніші інсайти саме як керівниці такого масштабного бізнесу?

По-перше, за 14 років як підприємиця я зрозуміла от що: не варто робити з людей роботів, які працюють винятково за інструкцією. Керівник має бачити у своїй команді відкриту систему, самостійну, ініціативну, з можливістю ухвалювати власні рішення.

По-друге, страшно буде завжди. Відкривати 15-й салон так само страшно, як і 5-й. Але очі бояться, а руки роблять. Страх не має сковувати та паралізувати. Мати хоробрість втілювати свої найсміливіші ідеї — це справжня суперсила підприємництва.

По-третє, потрібно якомога швидше шукати ціль не «від», а «до». Це про зміну мотивації від точки «від» до «до». 

Що це значить? Я народилась в достатньо бідній сімʼї і в мене мотивація «від» це від відсутності грошей. І ця мотивація тебе мотивує, вона зрозуміла для тебе бо тобі потрібні гроші і ми думаємо, що будемо займатись будь-якою справою насправді щоб заробити. І ця мотивація «від» для нас зрозуміла. 

А мотивація «до» насправді найцікавіша, як на мене. Бо є таке дуже гарне дослідження, яке каже нам, що ми насправді усвідомлюємо і відчуваємо наснагу, величезне захоплення від того, що ми робимо не в точці коли ми досягаємо цього, а у точці коли ми вже свідомо розуміємо що вже ось-ось ми дійсно це зробимо але це ще не трапилось. І тут в цій точці найбільше наше задоволення, а не тоді коли ми досягли цілі. 

Цей екстаз ти розумієш на етапі, коли ще не досяг цілі, але розумієш, що ти вже дуже багато чого зробив для цього і в твоїй голові це вже дійсно трапилось. 

І в якийсь момент може трапитись втрата сенсів. Мені незрозуміло чому я маю рухатись далі. І тут в нас спрацьовує мотивація «до».

Які ваші найцінніші інсайти саме як керівниці такого масштабного бізнесу?

Пишаюся, коли називаю нас трансформаторами. Багато з того, що зараз вважається звичними речами на ринку, ініціювали й запустили в роботу ми. Наприклад, паралельні послуги. Сьогодні всі вже звикли отримувати і мейк, і укладку одночасно. Але ще 10 років тому для того ж результату (мейк + укладка) ми витрачали вдвічі більше часу. 

Пишаюся, що ми змогли створити тренд на паралельні послуги в Києві й так якісно вшили його в повсякденне життя наших клієнтів.

Також пишаюся роботою, яку ми здійснили й для наших внутрішніх клієнтів — співробітників. Адже гучні корпоративи, регулярні професійні подарунки для наших майстрів (як-от, заточка інструментів для майстрів манікюру), диференційований відсоток зарахування зарплати — це все ретельно організовані ініціативи, направлені на втримання та підвищення задоволення від роботи наших внутрішніх клієнтів.

І, звісно, не можу не пишатися нашою благодійною роботою. Від початку повномасштабного вторгнення ми кожного місяця підтримуємо донатами благодійний фонд «Землячки». Але й до цього рівень залученості до благодійності серед команди був високим: ми з командою висаджували дерева, прибирали сміття в зелених місцях Києва, підтримували притулки. Благодійна діяльність завжди була єднальним елементом для нашої команди.

Як змінилася робота BACKSTAGE Beauty&Refresh після початку повномасштабного вторгнення?

Зміна серед нашої цільової аудиторії. Зміна складу команди. Сьогодні ми знову віднаходимо сенси, адже старі вже не працюють.

Наприклад, минулого року ми вирішили підтримати українських брендів декоративної та доглядової косметики. Для цього ми створили полиці UA Beauty Power у кожному з 14 салонів, на яких представлена добірка товарів українського виробництва. Пишаємося цим проєктом і надалі працюємо на укріплення репутації українських продуктів на ринку. 

Які особисті та професійні виклики ви ставите перед собою зараз?

Зараз ми дуже сфокусовані на захопленні нових ринків за кордоном. З цього року ми вперше пробуємо ступити на поки що невідомі для себе території далеко від Києва. Тому ретельно працюємо в цьому напрямку.

Для того, щоб масштабуватися за кордоном, також працюємо й над внутрішніми викликами. Наприклад, реорганізовуємо й налагоджуємо роботу команди управління у форматі борду. Після початку повномасштабного вторгнення ми зрозуміли, що вертикальна система управління — більше не наша історія. Тож уже два роки ми відточуємо управління горизонтально. Багато чого вже вдалося досягти, але не менше викликів попереду.

Як на ваш погляд, за що саме клієнти найбільше цінують BACKSTAGE Beauty&Refresh?

Я хочу вірити, що нас цінують за клієнтоорієнтованість. Адже клієнт — це центр нашої уваги, сервісу, любові, піклування. Я не лише маю на увазі клієнтів зовнішніх. Таке саме ставлення в нас і до внутрішніх клієнтів (співробітників), партнерів і всіх, хто до нас дотичний, з нами працює або у нас обслуговується.

Зважаючи на ваш теперішній досвід, яку найціннішу пораду ви дали б самій собі в минулому?

Зрозумій «навіщо». Не роби просто, аби робити. Задавай собі вектор руху, до того як вирушиш у подорож.

Без чого ви не уявляєте свою beauty-рутину?

Обожнюю всі засоби для очищення обличчя.

Поділіться фаворитом серед beauty-послуг: тіло/обличчя/волосся на вибір

Мій особистий топ — сет «макіяж + укладка». Користуюся цією послугою у своїх салонах майже щодня.

Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *