Easy Rider:Ікона 70-х від PUMA у сучасній інтерпретації з DOROFEEVA

Мода — це постійне повернення до витоків, переосмислення минулого крізь призму сучасності. Сьогодні ми раді оголосити про повернення легенди від PUMA — культової моделі Easy Rider. Легендарні кросівки з 70-х, що свого часу завоювали серця бігунів, тепер готові підкорювати міські вулиці в новому форматі.

Історія Easy Rider:від бігових доріжок до вулиць

Модель Easy Rider вперше з’явилася у 1978 році, розроблена спеціально для бігунів. Її головні переваги — це легкість, витончений дизайн і пружна підошва, що забезпечувала чудову амортизацію. Вже тоді PUMA задала тренд на поєднання функціональності й стилю, зробивши Easy Rider популярними не тільки серед спортсменів, але й серед шанувальників моди.

За минулі десятиліття Easy Rider стали не лише символом спортивних досягнень, а й іконою вуличного стилю. Вони втілювали дух вільного руху й комфорту, що стало основою для їхньої популярності серед представників різних субкультур. Вуличні модники обирали Easy Rider за їхню здатність гармонійно вписуватися у будь-який стиль — від повсякденного casual до більш екстравагантних образів.

DOROFEEVA і PUMA: новий кампейн, нове звучання

В оновленому кампейн Easy Rider знялась амбасадорка бренду — популярна українська співачка DOROFEEVA. У відеокампейні, разом із танцівниками зі свого балету, вона демонструє поєднання поп-культури та образів колекції. Кампейн супроводжується музикою самої DOROFEEVA — хітом “Хартбіт”, що ідеально поєднується з постійним теглайном бренду PUMA “Forever.Faster”.

“Feeling your heartbeat” — головний меседж кампейну, який акцентує увагу на важливості дослухатися до себе, бути вірним своїм відчуттям і самовиражатися без обмежень. Ця концепція ідеально резонує з філософією DOROFEEVA та PUMA, підкреслюючи унікальність кожного з нас.

Новий погляд на класику

Сьогодні PUMA представляє Easy Rider у нових свіжих кольорах та ретро-вібраціях, адаптованих до сучасних реалій. Це кросівки, що гармонійно поєднують у собі стиль і функціональність, роблячи їх ідеальним вибором для тих, хто цінує комфорт і хоче виглядати модно.

PUMA завжди вміла зберегти баланс між традиціями і новаторством, і повернення Easy Rider — це ще один доказ того, що класика може бути сучасною. Місто стає вашим полем для експериментів, а вулиця — біговою доріжкою. Легкі, стильні й вічно актуальні Easy Rider готові до нового покоління шанувальників.

Колекція доступна з 4 вересня у мережі магазинів PUMA та на офіційному сайті, а також у магазинах партнерів бренду: Intertop, Megasport та Sportcenter. Поспішайте стати частиною цього унікального повернення та зробити свій власний ремікс на ретро класику!

Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *