8 Років Еволюції Ahentsiia Krasy: Інновації та Розвиток у Превентивній Косметології

Засновниця превентивної клініки з інтегративним підходом Аhentsiia Krasy Анна Безик ділиться історією успіху клініки, розповідає про виклики, ключові моменти та інноваційні підходи, які зробили клініку такою, якою ми знаємо її сьогодні.

Як виникла ідея створення “Ahentsiia Krasy” і які були ваші первісні мрії для компанії? Чи здійснилися вони за 8 років?

Починалося все з інтернет-магазину косметики, поки я навчалася натуропатії. Потім поступово і органічно все почало масштабуватися з онлайн простору до офлайн. Спершу були орендовані кабінети, консультації, додалися доглядові процедури для волосся і обличчя. Все це я робила сама, без допомоги інших фахівців. Зі мною працювали тільки бухгалтер і косметичний хімік. Я одразу підходила дуже серйозно до вибору косметики, яка стояла на полицях, оскільки знала, як вона впливає на наше здоров’я. Для мене підхід “не нашкодь” дуже важливий.

У 2019 році, коли Covid був у самому розпалі, я вирішила масштабуватись. На той час зі мною вже було два найманих працівники — дерматолог та спеціаліст по волоссю. Ми зняли приміщення площею 205 кв.м. на вул. Ольгинській, 6, де ми і нині знаходимось. Я зробила повний ремонт, поставила меблі, найняла працівників, і за чотири місяці, 24.07.2020 р., відкрила двері затишної та естетичної клініки Ahentsiia Krasy. Зараз у нас 20 працівників в штаті та шість на аутсорсі. Інвесторів у мене немає, я трудоголік, багато працюю і навчаюсь.

Анно, які були найбільші злети та падіння у розвитку вашого бізнесу за 10 років? Як ви справлялися з труднощами і що допомагало вам йти вперед?

Перемоги: Відсутність плинності кадрів, тільки збільшення команди. Мої перші два працівники досі зі мною, з деякими нас розлучила війна, вони емігрували. Це для мене показник людяності, мудрості та свідомості мене як керівника.

Факапи: Втрата великої кількості клієнтів з початком війни, еміграція їх — але часу на напрацювання нової клієнтської бази пішло небагато. Відключення світла і встановлення промислового генератора в урядовому кварталі були дуже складним періодом для бізнесу, тому все інше для мене дрібниці. Втрата найціннішого — свого ресурсу, через дуже великий вплив стресу та болю втрат, яка лишає тебе можливості працювати та віддавати.

Єдине, що мені допомагає йти вперед, — це згадування шляху, довжиною у 10 років, який я вже пройшла, це люди, які зі мною в команді, це мої клієнти та клієнти моїх спеціалістів, які завдячують і завдяки нам змінюють свій спосіб життя на більш свідомий підхід до свого здоров`я.

Еволюція агенції в Instagram. Які глобальні зміни відбулися у візуальній стратегії і трансляції цінностей?

Перші історії — це був опис косметики, потім додався вже більш цікавий контент, де я давала свою експертну думку. Саме на ній і органічно зростала аудиторія. Потім я одна з перших почала працювати з SMM, і ми почали знімати відео, як проходять процедури. Зараз над контентом працює велика команда, наші спеціалісти підіймають дуже цікаві теми. Ми даємо корисні гайди, наприклад важливість сезонних овочів та фруктів. Ця рубрика виходить у нас кожного першого числа місяця, а також показуємо життя клініки.

Як ваша компанія адаптувалася до змін у споживчому підході клієнтів, ковіду, повномасштабної війни? Що головного в адаптації останніх трьох років?

Я вважаю, що якщо ти даєш якісний продукт, кожен спеціаліст з твоєї команди на своєму місці, ти завжди працюєш над сервісом, то і адаптування до змін тебе не турбує. Велика клініка відкривалася під час Covid, а масштабування бізнесу (відкрили нові кабінети, набрали більший штат, закупили апарати, змогли вкладатися в маркетинг, сервіс, проєкти) відбулося через пів року після початку війни.

Яка головна місія Ahentsiia Krasy? Чи змінювалася вона протягом 10 років?

Наша місія — виховувати свідоме та здорове суспільство, зі свідомим ставленням до себе та оточення. Головна позиція кожного спеціаліста в клініці — не нашкодь! Ми спеціалізуємося на некласичному підході до лікування різноманітних проблем, наша головна місія — знайти причину, яка призвела до наслідків, та не замаскувати, а вилікувати, ввести в ремісію, навчити людину знати свої особливості організму та піклуватися про себе.

Що ви найбільше вклали в розвиток агенції за весь період її існування?

Себе. Свої цінності. Знання: Я завжди навчаюся, це стосується не тільки медицини, а й побудови бізнесу, сервісу, юридичних аспектів. Усе це я вкладаю в кожного свого працівника. Раз на місяць у нас загальні збори для всієї команди, раз на місяць ми вчимося сервісу, юридичним моментам чи взаємодії спеціаліста з клієнтом. Раз на місяць проводимо брейншторм з кожним напрямком, постійні навчання з нашими партнерами по космецевтиці, яка представлена у нас. Я вкладаю ці всі знання в них для того, щоб вони завжди розвивалися, а розвиток — це професійність кожного мого спеціаліста.

Якість та свідоме ставлення до себе: Все, чим ми пригощаємо наших клієнтів, я відбираю самостійно. Печиво, яке ми подаємо з напоями, випікається за моїм рецептом з якісних продуктів, яке я також вживаю. Вода, яку п’ють мої клієнти, стоїть у мене вдома, молоко для кави зберігається чотири дні. Космецевтика, вся відібрана разом з косметичним хіміком. Процедури та апарати, які представлені в клініці, є безпечними. Ми не крапаємо крапельниці та не колемо ліполітики, не маскуємо проблему міноксидилом та акнетіном. Тому так, в розвиток клініки я вклала і вкладаю всю себе. Здаватися, а не бути — це не про мене!

А найбільша цінність — це люди, які мене оточують, моя команда, яка настільки віддана, людяна, свідома, з великим серцем, з підтримкою і великою любов’ю в серці до мене та до місця, яке ми з ними створили разом, бо без них не було б мене й Ahentsiia Krasy. Мені з ними дуже пощастило, кожен з них — це моя людина, яку я відчуваю, люблю, ціную і вдячна за те, що обрали мене і вірять у нас.

Ahentsiia Krasy через 10 років, яка вона?

Триповерхова, це точно. Більше говорити не буду, краще дам вам інтерв’ю через п’ять років і все покажу та розкажу.

Пройшовши весь цей шлях, що ви можете порадити молодим підприємцям, які тільки починають свій шлях у цій індустрії?

Робити якісний продукт, вивчити спершу бізнес, зануритись туди і подивитися, чи зможеш ти, бо це складно. Я починала з адміністратора салону краси. І, мабуть, головне — шукати висококваліфікованого дерматолога чи будь-якого майстра. І набагато легше починати, коли в команді є кваліфікований юрист, бухгалтер, спеціаліст з сервісу та директор. Ну і завжди залишатися людиною.

Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *