Фібі Файло.Повернення у велику гру
Модні видання не вщухають від новини про повернення Фібі Файло. Зірки та впливові особистості у fashion-індустрії вже обрали її бренд як свій улюблений. Майже повний sold-out у перші години запуску, а новини про кожний виріб від Фібі розгортаються на сторінках світових глянцевих журналів
Творіння Фібі Файло не залишають байдужими ні критиків, ні прихильників стилю. Новини про її бренд Phoebe Philo швидко поширюються по всьому світу, її вплив сягає кожного куточка планети. Хто вона? Чому її фігуру культивують в індустрії? Ми дізналися про одну з найвідоміших дизайнерок сучасності захопливі факти й готові поділитися ними з вами.
Who is she?
Фібі — це майже міф світу моди. Усе, до чого вона торкається, перетворюється в чисте золото. Але для того, щоб зрозуміти причину цього феномену, треба трішки зануритися в її біографію.
У 1990-х та 2000-х роках Фібі Файло була креативним директором Chloé. У 2008—2017 роках — креативним директором модного дому Céline, в історію якого назавжди вписала своє ім’я. Цей час за її директорства в модному домі назвуть old Celine.
Фібі Файло створить масу легендарних речей, які тоді й вже назавжди отримають статус вічної класики поза часом і трендами. Саме вона повністю змінить наше уявлення про сучасний жіночий гардероб. Назвемо це тихою революцією між жіночністю і комфортом.
Що розробила Фібі Файло
Ви можете поки що не знати її імені, але точно чули про речі, які розробила саме вона: сумка Celine ‘Luggage’, банановий принт Chloé, сорочка з шарфом Celine, верблюже пальто Celine і сумочка Chloé Paddington. Це лише деякі з найвідоміших дизайнів Фібі для брендів, для яких вона працювала. Та саме вони мали безліч наслідувачів і підробок, які ми спостерігаємо й досі.
Фібі виховала учнів, ім'я яких голосно пролунали у світі fashion
Пітер До. Його естетику доволі часто порівнюють з баченням силуетів Фібі. Але й не дивно, адже саме Фібі стала його творчою менторкою.
За 2 роки Пітер став улюбленцем адептів #oldceline та модниць, серед яких — Зендея та Бейонсе.
Головний урок, який До виніс із роботи з Фібі, — ніяких скетчів. Тобто, якщо ти маєш ідею, варто взяти тканину і втілити цю ідею на моделі, а не на папері.
Деніел Лі. Він був креативним директором Bottega Veneta. У 2019-му показав дебютну колекцію для італійського будинку. Був представлений одразу в трьох номінаціях British Fashion Awards: дизайнер року, найкращий дизайнер жіночого одягу та найкращий дизайнер аксесуарів.
«Old Celine is the New Bottega» — цей слоган з’явився в Instagram не дарма. Критики звернули увагу на спадкоємність файлівських «настроїв» у колекціях Деніела Лі.
Адріан Аппіолаза. Єдиний у списку, хто працював із Фібі не в Celine, а в Chloé. Це було в період із 2001-го до 2006-го, коли Файло була там креативним директором
Коли Chloé презентували свою осінню колекцію 2005 року, замість Файло «на уклін» вийшли п’ять її учнів. Серед них був і Адріан.
Після цього він проявить себе як старший дизайнер лінії ready-to-wear бренду Loewe.
Чому її ім'я знову викликало такий ажіотаж
Після п’ятирічної перерви в індустрії моди та житті Фібі Файло в кінці жовтня 2023 року представила першу колекцію власного бренду. Це стало довгоочікуваною подією усього модного світу. Чому?
Відповідь проста. Файло переосмислила те, який вигляд повинна мати сучасна жінка. Вона провела м’яку адаптацію на користь мінімалізму та зручності, створюючи «зрозумілий» одяг, який відрізняв Céline від інших паризьких будинків ще в середині ХХ століття.
Якість, її вироби були не тільки візуально гарними та зручними, про них казали: «Фібі — це знак якості. Без перебільшень».
Саме тому суспільству стало цікаво, що ж ця жінка створить для свого бренду, якими будуть її інноваційні рішення, чим вона здивує.
Фібі Файло справді повернулася у велику гру, а створення однойменного бренду «Phoebe Philo» відзначається своєрідністю та оригінальністю в сучасній модній індустрії. Це точно новий етап у визначенні модних тенденцій. Спостерігаємо, надихаємося, купуємо.
Додати коментар