Декоративна косметика, яка дбає про шкіру — Manasi 7

Декоративна косметика, яка дбає про шкіру. Здивовані? Ділимось власним відкриттям.

Manasi 7 — мінімалістичний шведський бренд декоративної косметики, який впевнено конкурує за якістю продукції з давніми фаворитами б’юті експертів. Бренд побудовано на концепції використання лише органічних та натуральних компонентів для створення багатофункціональних косметичних засобів, які підходять для будь-якого типу і відтінку шкіри. Сюзанна Манасі, засновниця бренду, доклала до цього свій більш ніж 20-річний досвід роботи професійним візажистом і понад 6-річний досвід у розробці косметичних продуктів. Свідоме та стале життя — ідеологія не лише бренду, а і власного стилю життя Сюзанни. Саме тому косметичні засоби Manasi 7 виготовляються виключно з натуральних, органічних інгредієнтів кругового землеробства та мають сертифікацію. Бренд культивує свідоме споживання, тому створює продукцію невеликим партіями під запит, щоб підтримати локальне виробництво. Пакування бренду також виготовляється з рослинних матеріалів, придатне до повторного використання або переробки.

Більшість продуктів мають кремові текстури, внаслідок чого можна поєднувати їх між собою, створюючи цікаві відтінки, та варіювати їх інтенсивність.

Серед засобів-фаворитів від редакторки Даші:

Кремові тіні у відтінках Ayame та Jardin. На редакторських б’юті поличках вони змусили просунутись тіні-бестселер від Charlotte Tilbury.

 

Мультифункціональний тінт Over Colour Manketti — продукт, який замінює собою рум’яна, помаду, контур та кремові тіні. Go-to продукт для бездоганного образу і завжди наповненої сумочки.

Кремовий бронзер Bronzelighter Roseate з ідеальним золотисто-рожевим відтінком, який допомагає додати рисам обличчя правильної глибини.

Ексклюзивно придбати продукцію бренду можна на сайті офіційного дистриб’ютора Mila`s Beautystore. 

Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *