Від 7 аркана до близнюків в асценденті. Як збирати біля себе найкращих людей і команду

За успіхом кожного вдалого проєкту завжди стоїть потужна та вмотивована команда. Одвічне питання “як знайти perfect match для свого проєкту” турбує всіх підприємців та керівників компаній. Однак справжня задача — не лише знайти по-справжньому своїх людей у команду, а ще й налаштувати командну роботу і допомогти працівникам зростати. Дар’я Сорокіна, franchise project manager Sculptor та COO TATE agency, поділилась з редакцією THE US своїми професійними порадами щодо того, як об’єднувати навколо свого проєкту найкращих людей.

“Усе починається з людей. Моя кар’єра – підтвердження цієї тези. Протягом 4-х років я збирала навколо себе найкращих друзів, фахівців, креативних геніїв та тарологів. Далі поясню, що останні тут не зайві. Завжди відчувала, що мій успіх – у людях, які поруч.”

У часи карантину мені було 16 і одного ранку я прокинулася з ідеєю створити власний маленький бізнес. Чи то зірки так співпали, чи спрацював мій досвід завжди бути лідером в дитячих гуртках, але я вирішила, що мати круті контакти – це вже 70% успіху. До сьогодні моя формула працює, можливо, з меншою кількістю відсотків, але все ж. 

Зараз я обіймаю посаду СОО в австрійській компанії TATE. Мій головний обов’язок – будувати внутрішню стратегію компанії, комунікацію та зв’язки, щоб всім було комфортно та успішно працювати. Паралельно працюю проєктним менеджером франшиз в мережі skin-барів Sculptor. Ця робота насамперед про спілкування з людьми. Франчайзі має бути комфортно та зрозуміло, як запускати свій бізнес. Я тут для цього.

Додатково проводжу консультації для бізнесу та підприємців-початківців. Уже ж зрозуміло в чому суть цієї роботи? Так, теж в комунікації з людьми.

У кожен проєкт я приходжу зі своєю командою. Я знаю, де замовити крутий сайт, розробити дизайн, запустити таргет, який принесе трикратні результати від очікуваних. Але головне – не тільки мати цих людей в записній книжці, а ще вміти встановлювати комунікацію з ними. 

Спираючись на власний досвід, я винайшла формули, як бути класним менеджером. Ділюся ними з вами. 

Емпатія. Я завжди на боці своїх людей. Клієнти та проєкти приходять та йдуть, а для мене важливі люди. Краще взяти на себе токсичну ситуацію, ніж все валити на команду. Варто розуміти, що мотивує команду (а це не тільки гроші), в яких сферах у них найбільше стресу тощо.

Довіра. Я довіряю команді і знаю: якщо ми обрали один одного, то будемо працювати на спільну мету. Тож метод злого менеджера, на мою думку, не працює. Повага, спільна мета та відкрита комунікація – ось ключ до успіху.

Зони відповідальності. Це рушій успіху в компанії. Як проєктний менеджер я люблю створювати спринти для кожного проєкту і розподіляти зони відповідальності між командою, тоді відсоток затримок і непорозумінь зійде до 0.

Адаптивність та гнучкість. Як кажуть в Pixar: “Жодна частина фільму не готова, поки не готовий весь фільм.” Так і в проєкті, потрібно розуміти, що для гарного результату іноді потрібно вносити правки, розглядати нові ідеї та гіпотези. Тож поруч повинні бути адаптивні люди, які працюють на результат.

Правильні люди. Коли я тільки починала, ні я, ні мої проєкти не мали бюджету для топових фахівців, тому звичайно, ми працювали з початківцями. Але я завжди відчувала, в кого є потенціал. З деякими людьми я працюю і сьогодні. Тим не менш, коли у вас є бюджет, наймайте дійсно крутих фахівців, які перетворять  кожну деталь вашого бізнесу у високоякісну.

Культура проєкту. Для довготривалих стосунків у бізнесі важливо створити загальну атмосферу роботи – зі своїми правилами як серйозними, так і фановими. І, звичайно, менеджеру чи керівнику варто не просто вигадувати ці правила, а бути прикладом

Бонус-пункт. Дійсно вважаю, що різні методи, такі як human design чи матриця долі можуть допомогти в житті і в роботі. Тож не відкидайте і ці методи (тарологів теж), які часом неочікувано допомагають знайти своїх людей і вибудувати правильні комунікації.

Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.

Додати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *