NEW IN SPOGAD: колекція SPOMYN
«Сплітаємо пластик у пам‘ять» — саме цією фразою хочемо представити вам особливий український бренд, який любимо усім серцем за глибокий концепт та унікальний дизайн — SPOGAD
7 сумок, виготовлених з переробленого пластику за двома технологіями: плетіння з бусин та плетіння нитками.
Локально-перероблений пластик, виготовлення вручну, бусини, які ніколи не повторюються, принцип кругового дизайну та філософія повільної моди — все це втілилося у кожній моделі капсули, оскільки кожна сумка — це більше, ніж просто аксесуар.
Кожна сумка — це сконцентрований до кольорової пластини спогад: від містичного зачудування карпатським лісом до яскравих барв Лемурійського озера. “Дніпровський світанок” — це перше, що бачила майстриня Таїсія після блекаутів і нічних обстрілів, вранці доплітаючи сумку. Ніжно-рожева смужка світанку нагадувала їй, що ніч минула, а життя продовжується.
До трьох днів ручної праці — рівно стільки часу потрібно на створення однієї бусини. До прикладу, у сумці “Вільногірські піски” таких бусин — 770.
Чи варто зазначати, що це — значно більше, ніж аксесуар? Це statement piece — висловлювання, символ, пам’ять, втілена у фізичному об’єкті.
У редакції вже є свій фаворит:
Сумка «Соняшникове поле», як спогад про staycation за містом. Бачимо її ідеальний match з легкими фактурами, як от з шовковою максі спідницею
Ознайомитись з колекцією можна на сайті бренду.
P.S. купуючи сумки і прикраси від SPOGAD, ви підтримуєте розвиток проєктів з переробки пластику в Україні та сприяєте відновленню міст після війни.
“У січні цього року ми вже випустили лімітовану лінійку прикрас Zdyvo, — говорить Ана, співзасновниця і креативна директорка Spogad. — Це був пролог нашого роману у новелах — тепер я можу показати його перші розділи. Вони фіксують два важливі моменти. Перший — за кожною річчю та ідеєю стоять реальні люди. Часом не ідеальні, але щирі і сповнені життя. Тому на фотографіях ви не побачите професійних моделей — тільки живих жінок, які тремтять перед камерою, сміються з власної недосконалості і потребують 15 хвилин терапевтичної розмови до того, як встати у кадр. І друге — важливо чути власний голос і давати йому простір. Не так важить, який медіум ви для цього обираєте — слово, бусину, нитку, ідею чи цілий бренд — як те, наскільки щиро ваш голос звучить. Цим кампейном я хотіла сказати: “Привіт! Мене звати Анастасія, я креативна директорка і співзасновниця Спогаду, і мій голос звучить так”.
Кожний дизайнерський об’єкт у колекції унікальний, оскільки нитки та бусини виготовляються вручну і ніколи не повторюються: ні за співвідношенням кольорів, ні за формою. Тому колір і форма сумки можуть відрізнятися від зазначеного на фотографіях. Так відрізняються наші почуття щодо пам’ятних місць і важливих дат. Так неідеальність перетворюється на унікальність.
Дар'я Мусаєва
Я Даша, кофаундерка & бренд стратег THE US. Я обожнюю креативний маркетинг і закохана в українську культуру та мистецтво. Тож буду щаслива розділити свої захоплення з читачами THE US.
Додати коментар